Ziekenhuis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Ziekenhuis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Ziekenhuis

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

09 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal..

Niet schrikken,maar Peter ligt in het ziekenhuis.Gelukkig gaat het wel goed met hem.
Wat vandaag een lekker rondje om het eiland moest worden met een prive-chauffeur eindigde al snel bij de watervallen.

We waren naar boven gelopen en bovenaan zette Peter een verkeerde stap en gleed uit.Hij gleed 3 meter naar beneden en kwam hard op zijn stuitje terecht.Hij had het erg benauwd en moest met een auto naar beneden gebracht worden.Hij had hele erge rugpijn maar kon gelukkig wel lopen.
De ambulance is gekomen en heeft hem naar Thai international hospital gebracht.Onze prive gids bracht de kids en mij ook daarheen.
Er zijn foto's gemaakt en er is gelukkig niets gebroken.Wel moet hij 2 dagen ter observatie blijven.
Maar hij heeft een heerlijke prive-kamer met tv en dvd.Vanavond op de lokale markt even dvd's halen voor 50 a 100 bath per stuk(1 a 2 euro)en dan kan hij er morgen even tegen als Nikki,Jeffrey en ik tussen de eilanden van het Angton marine park gaan varen en snorkelen.
Nogmaals het gaat een stuk beter nu met hem,er is niets gebroken ,dus maak je niet ongerust.
Hij kan daar even lekker uitrusten en bijkomen van onze trektochten.

Als hij weer terug is op ons lekkere resortje in een prachtige baai laat ik het wel weten.

Helaas zijn onze vrienden nog op het vaste land in Thailand.Ik mis ze nu wel erg.k hoop dat het snel dinsdag is en dat we elkaar weer treffen op het volgende eiland Koh Tao...met Peter!!!!

Dikke kus en knuf van hier xxxx

PS: Peet zijn mobiel is gecrashed tijdens zijn val dus hij is niet bereik baar.Jullie kunnen wel mij bellen.Ik heb mijn mobiel bij me.

xx


  • 09 Augustus 2008 - 08:52

    Bianca:

    Lieve Monique,

    Wat zullen jullie geschrokken zijn tijdens de val, en wat een geluk dat het toch nog zo goed is afgelopen! Tjonge dit had een heel ander verhaal kunnen worden. Thieu heeft in Maleisie ook zo'n rare val gemaakt. Wij waren toevallig ook bij een watervalletje en moesten over grote rotsblokken klimmen en Thieu gleed toen uit en kwam met een smak op zijn rug terecht. Mensen mijn hart zat in mijn keel. Het bleef gelukkig bij een blauwe rug en veel spierpijn maar wij dachten toen ook, de vakantie had heel anders kunnen verlopen. Is het ziekenhuis wat? Wij kunnen ons in het buitenland daar altijd zo slecht een voor stelling van maken. Nou, allemaal een hele dikke kus van ons aan jullie en peter natuurlijk en wij denken aan jullie:-)
    Bianca

  • 09 Augustus 2008 - 09:24

    Marian:

    Jeetje dat is schrikken!! Hoop dat het allemaal echt meevalt en dat hij snel weer bij jullie is.

    heel veel beterschap en liefs van ons

    marian XXX

  • 09 Augustus 2008 - 17:14

    Diana:

    Hoi Riesmeijertjes,

    Vandaag kreeg ik jullie kaart en ben net gaan kijken op je site. Ik schrok me wild toen ik de titel Ziekenhuis zag staan. Maar jullie zijn vast nog veel meer geschrokken. Ik hoop dat het snel beter gaat met Peter en dat jullie de reis weer snel kunnen vervolgen. Doe hem in elk geval de groeten van ons.

    Maar wat maken jullie gave dingen mee, een ongelooflijke reis, om nooit meer te vergeten, zoals ik allemaal lees.
    Ook voor de kids een hele ervaring.

    Heel veel plezier nog, knuffels van Diana

    O, ja ook van Wim en Marc natuurlijk.

  • 09 Augustus 2008 - 17:20

    Belinda:

    Hoi Mo,
    Veel sterkte met Peet. Wens hem beterschap. Hopelijk gaat het snel weer goed met hem. Kan hij net gebruiken met zijn rug. Liefs van Belinda

  • 09 Augustus 2008 - 17:21

    Mams:

    dat was schikken toen je belden!
    jullie hebben het zo naar jullie zin ,nu gebeurd er dit,rot voor jullie maar ik ben blij als jullie 20 augustes 7 uur geland zijn !het beste met peet en toch een fijne vakantie! veel liefs en dikke kus van ma en pa OdysseusXXXX

  • 09 Augustus 2008 - 17:40

    Karin, Arie, :

    Hoi hoi,Hier een berichtje vanuit ons nieuwe huisje. Wat schrikken om jullie bericht te lezen, maar gelukkig gaat het goed met Peet z'n rug. Ik hoop dat hij snel meemag om te genieten van Koh Tao.Veel liefs vanuit hier.

    x Karin, Arie, Kim en Xanne

  • 09 Augustus 2008 - 18:49

    Mirjam:

    Hoi hoi!
    Beterschap! Ik hoop dat jullie snel weer met zijn allen kunnen genieten vam jullie vakantie! Maar zo te lezen, zal dat weer snel zo zijn!

    Bedankt voor het kaartje! Het gaat hartstikke goed met Stan en met mij, Nikki! Hartstikke lief dat je het vraagt! Ik kom na de vakantie snel langs, misschien al in de 1e week! Hoe is het met jou? Ben je nou weer zo bruin? Je weet toch dat je je elke dag moet wassen, he!?! ;-)

    Veel plezier nog en ik kijk uit naar jukkie volgende belevenis!

    Groetjes Mirjam

  • 10 Augustus 2008 - 09:14

    Yolanda:

    Lieve Monique,
    Allereerst wil ik je even zeggen dat ik je een prachtig mens vind wat kijk jij toch vol liefde naar de mensen en alles om je heen.Ik heb genoten van je verhalen die ik net pas heb gelezen als je huidige werk je niet meer zou vervullen dan kun je altijd nog schrijfster worden! Wat een avonturen hebben jullie al beleefd ik ben heel erg benieuwd naar de foto's.Verder ben ik en ons hele gezin in gedachte bij jullie en vooral bij Peet die voor een avontuur heeft gezorgd dat je liever niet meemaakt. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat jullie nog kunnen genieten met elkaar op Ko Tao. Ik kijk uit naar je verdere verhalen en geef je in gedachte een flinke hug. Je bent echt een schat. Liefs van Yolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Ik ben gewoon een moeder die graag reizen maakt. Op zoek naar wat een land te bieden heeft en het liefst vermijd ik de toeristische plekken. Door deze reizen te maken met mijn kids hoop ik ze wat mee te geven voor hun toekomst...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 58930

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 30 April 2017

Werkvakantie Berlijn

23 April 2016 - 23 April 2016

Dominicaanse Republiek

31 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Italië

03 December 2014 - 17 December 2014

Cuba

07 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Indonesie...here we come!

23 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Thailand rondreis

Landen bezocht: