Stoer? - Reisverslag uit Kethel, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Stoer? - Reisverslag uit Kethel, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Stoer?

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 Juli 2015 | Nederland, Kethel

Last-minute besloten om naar Italië te vertrekken. Voor een week of 2. Helaas niet met de hele familie. Manlief en zoonlief blijven thuis om te werken. Er zijn werkpaarden en sierpaarden natuurlijk ;) Dit jaar ga ik samen met dochterlief Nikki. Met de auto...
Sommige noemen het stoer maar eigenlijk vind ik het heel relaxed. Ik kan stoppen en overnachten waar en wanneer ik wil. Ik ben niet beperkt met mijn bagage. Ik gooi die auto gewoon vol met alles dat ik denk nodig te hebben. Dochterlief hoeft niet na te denken welke kleding of make-up tas er mee moet. We nemen gewoon de hele zooi mee :). Plek genoeg. De hele achterbank is vrij! Nu is mijn achterbank net zo groot als 1 grote koffer, misschien is mijn hele auto net zo groot als 1 koffer... Ach klein maar fijn en het heeft 4 wielen dus het brengt ons waar we naar toe willen!
Een paar jaar geleden zijn Nikki en ik samen naar Rome geweest. Dit jaar gaan we naar Milaan en Venetië. Verder komen we langs verschillende kleine dorpjes en logeren in meerdere hotels. Een rondreisje met ons eigen vervoersmiddel. Ik heb er zin in. Vandaag maar eens beginnen met alles bij elkaar zoeken. Mijn enige voorbereiding tot nu toe is dat ik een boekje over Milaan aangeschaft heb. En over 24 uur wil ik in de auto zitten. Maar dat gaat wel lukken. Het inpakken is geen probleem. Ik maak mij meer zorgen om mijn mannen.
Die moet ik vandaag nog even een cursus koken geven en een cursus -hoe-zet-ik-de-wasmachine-aan. OJa en een hoe-werkt-de-magnetron-cursus en waar-zit-de-aan-en-uit-knop-van-het-strijkijzer-cursus.
Kijk dat vind ik dan weer stoer...achterblijvende mannen. En niet voor een weekend. Maar voor bijna 2 weken. Succes kanjers. Jullie kunnen het!
Dikke kus xxx

• 30 Juli 2015 - 09:51

Debby:

Veel plezier!!! Enjoy to the max!!! Heerlijk met z'n tweetjes op stap. En die mannen.... Als ik ze een poosje niet zie kijk ik wel even of ze niet huilend bij jullie
    foto's zitten;-) gelukkig is er nog 1 vrouw thuis: Lady.

• 30 Juli 2015 - 11:06

Astrid:

Heel leuk en toch ook gewoon lekker stoer! Geniet maar van de tijd met je dochter in Italie en geniet ook van het shoppen. Je mannen lukt het wel! En dan jullie hebben toch een mobiel en / of buren, dan kunnen ze het ook vragen als iets niet lukt. Maar ik heb vertrouwen en zowel de mannen thuis als de vrouwen op rondreis door Italie.
    Lekker genieten,
    Xxx

• 30 Juli 2015 - 11:43

Mara:

En waarom ook niet! Hele fijne vakantie, maar dat komt vast goed. X

• 31 Juli 2015 - 16:06

Yvonne:

Ik reis alweer met jullie mee, zo leuk om te lezen.
    Die mannen redden het zeker weten.
    Veel plezier lieve vriendinnetjes samen. Xxx