Laatste dag van de vakantie - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Laatste dag van de vakantie - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Laatste dag van de vakantie

Blijf op de hoogte en volg Monique

11 Augustus 2015 | Nederland, Schiedam

Ja laatste dag. Ook het terug rijden is voor mij nog steeds vakantie. Dus nog een dagje genieten met mijn mooie, lieve dochter.

Ik ben erg vroeg wakker. Of heb ik gewoon niet geslapen? pfff die muggenbulten. Ik ben in Venetië flink te grazen genomen door de muggen en heb mega-bulten die verschrikkelijk jeuken. Om gek van te worden.
Snel een koude douche, inpakken en rijden. Gedachten ergens anders op focussen. Op de weg. En op een Macdonald. Want daar willen we ontbijten. Nog even langs de plaatselijke supermarkt voor wat chocolade en salami voor thuis. Om 09.15 zitten we op de grote weg.
Het is niet druk dus op ons gemakje doorkruisen we Duitsland. Ook ons diner nuttigen we in Duitsland bij de Mac. Je krijgt hier namelijk leuke coca-cola glazen bij een menu. En dus hebben we er vandaag al 4 verzameld. 4 verschillende kleuren. Er zijn er 6 maar 2x Mac is wel voldoende op één dag. Omdat we 2x lang gestopt zijn komen we pas rond half 10 thuis aan. Maar niet voordat we eerst even langs de ijszaak rijden waar Jeff nu aan het werk is. Hij is duidelijk blij ons te zien. Dan snel naar huis. Ook daar worden we met open armen ontvangen door Lady en Peter. Toch wel fijn om weer thuis te zijn.

Het was echt een super vakantie. Veel gezien, gedaan maar ook gerelaxed. Wat een prachtig land is Italië. Ik ben verliefd...