Laatste dag van de vakantie - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Laatste dag van de vakantie - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Laatste dag van de vakantie

Blijf op de hoogte en volg Monique

11 Augustus 2015 | Nederland, Schiedam

Ja laatste dag. Ook het terug rijden is voor mij nog steeds vakantie. Dus nog een dagje genieten met mijn mooie, lieve dochter.

Ik ben erg vroeg wakker. Of heb ik gewoon niet geslapen? pfff die muggenbulten. Ik ben in Venetië flink te grazen genomen door de muggen en heb mega-bulten die verschrikkelijk jeuken. Om gek van te worden.
Snel een koude douche, inpakken en rijden. Gedachten ergens anders op focussen. Op de weg. En op een Macdonald. Want daar willen we ontbijten. Nog even langs de plaatselijke supermarkt voor wat chocolade en salami voor thuis. Om 09.15 zitten we op de grote weg.
Het is niet druk dus op ons gemakje doorkruisen we Duitsland. Ook ons diner nuttigen we in Duitsland bij de Mac. Je krijgt hier namelijk leuke coca-cola glazen bij een menu. En dus hebben we er vandaag al 4 verzameld. 4 verschillende kleuren. Er zijn er 6 maar 2x Mac is wel voldoende op één dag. Omdat we 2x lang gestopt zijn komen we pas rond half 10 thuis aan. Maar niet voordat we eerst even langs de ijszaak rijden waar Jeff nu aan het werk is. Hij is duidelijk blij ons te zien. Dan snel naar huis. Ook daar worden we met open armen ontvangen door Lady en Peter. Toch wel fijn om weer thuis te zijn.

Het was echt een super vakantie. Veel gezien, gedaan maar ook gerelaxed. Wat een prachtig land is Italië. Ik ben verliefd...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Italië

Samen met Nikki verschillende steden in Italië bezoeken.

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2015

Laatste dag van de vakantie

10 Augustus 2015

Terugreis...

09 Augustus 2015

Venetië

08 Augustus 2015

We reizen verder

06 Augustus 2015

Eindelijk naar Milaan
Monique

Ik ben gewoon een moeder die graag reizen maakt. Op zoek naar wat een land te bieden heeft en het liefst vermijd ik de toeristische plekken. Door deze reizen te maken met mijn kids hoop ik ze wat mee te geven voor hun toekomst...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 514
Totaal aantal bezoekers 58900

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 30 April 2017

Werkvakantie Berlijn

23 April 2016 - 23 April 2016

Dominicaanse Republiek

31 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Italië

03 December 2014 - 17 December 2014

Cuba

07 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Indonesie...here we come!

23 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Thailand rondreis

Landen bezocht: