Winkelen - Reisverslag uit Los Ranchitos, Verenigde Staten van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Winkelen - Reisverslag uit Los Ranchitos, Verenigde Staten van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Winkelen

Blijf op de hoogte en volg Monique

27 April 2016 | Verenigde Staten, Los Ranchitos

Winkels

Wat waren wij vandaag blij :)
Tijdens het wandelen liepen we tegen een markt aan. En de locatie was echt superleuk. Op het strand. Op palen. Van hout en overdekt. Echt Caribisch.
1 minpuntje. We hadden geen geld bij ons. Voordeel is dat we dus weer een keer terug moeten. No problemo voor ons!
We hebben in ieder geval al hele mooie foto's kunnen maken :)

Onderweg kwamen we ook nog zandzakken tegen te grootte van bunkers. Ze lagen in de zee en doen dienst als golfbrekers. Later hoorden we van vaste stamgasten dat ze daar liggen vanwege een heftige storm een paar jaar geleden. Die storm heeft een groot stuk strand weggeslagen en dat is ook de reden waarom de markt nu op palen staat en gedeeltelijk in de zee.
Echt sneu voor de bevolking. Om het leed te verzachten moeten we maar veel gaan shoppen!

Xx mo

Yvonne Vrooman:

Ff geduld er komt nog meer bij, relax modus internet hier. Haha

• 27 April 2016 - 21:27

Mams En Pap :

Wij kijken uit naar de foto s , ze zullen weer bijzonder mooi zijn ! fijne vakantie verder , veel liefs van Mams en Pap xxxxx