Yes...we zijn eruit! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Yes...we zijn eruit! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Yes...we zijn eruit!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 Januari 2011 | Nederland, Schiedam

We zijn eruit.Na veel besluiteloze middagen met onze vrienden hebben we eindelijk onze bestemming gevonden voor dit jaar!

Al een jaar zijn we aan het plannen en googlen naar wat nu een mooie reis is om te maken met onze kids.2 pubers en 2 pubers-in-spe....Dus dat is flink overleggen natuurlijk :-)

Zuid-Africa kwam ter sprake.Maar dat zou veel autorijden betekenen.Hoewel dat kooiduiken wel weer een positief punt was voor de duikers onder ons... Florida misschien? Mama wilt graag naar Mickey Mouse...maar wilt de rest dat ook ? En wat kunnen we daar nog meer behalve lange ritten maken ,mam?
Nou ik kon natuurlijk lullen als brugman maar we kwamen er niet uit met z'n achten...
Kenia? Madagaskar? Mexico? China? Peru? Tibet?
Ja ze staan allemaal op ons verlanglijstje :-)
En we zullen ze ook zeker ooit gaan maken die reizen....maar voor nu moesten we op zoek naar iets wat we allemaal leuk vinden en wat natuurlijk nog een beetje betaalbaar is !

Nou....we zijn er uit!
We gaan naar Indonesië!
De eerste stap is gezet..de vlucht is geboekt.
We vliegen vanaf Amsterdam naar Java met een tussenstop op Dubai :-)
We zijn nog volop aan het zoeken op het internet wat voor plan we gaan trekken maar 1 ding is zeker:
We maken er weer een onvergetelijke,avontuurlijke en culturele (sorry kids) vakantie van!!!!!

Liefs Monique

• 22 Januari 2011 - 11:26

Martijn:

Oh dat meen je niet. Wat cool. Ik ben jaloers. Maar wel toevallig. Ik ga ook naar Indonesia. Ik ga daar misschien nog een maand studeren als ik het geld bij elkaar krijg op bali.

Wij gaan in Augustus, wanneer gaan jullie dan? Want het zal natuurlijk helemaal tof zijn als we elkaar daar ook nog kunnen zien. HOE LEUK ZAL DAT ZIJN HAHAHA.

MIS JULLIE WEL HOOR

XXX

• 22 Januari 2011 - 17:51

Marian:

he monique Leuke reis!!! hij staat ook bij ons hoog op het verlangreisje!

dus wie weet ;)

xx marian