www.lionkingbali.com - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu www.lionkingbali.com - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

www.lionkingbali.com

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 April 2011 | Nederland, Schiedam

Nog 73 dagen en dan is het zover.Op een enkele overnachting na hebben we de hele reis klaar.Nu is tijd om ons voor te bereiden.Hebben we genoeg muggenspray? Is ons paspoort nog geldig? Hebben we nog inentingen nodig?
En oja...malariatabletten...wel of niet? Wel voor Sumatra maar Bali? Nee.Toch maar even langs de GGD.
Druk genoeg dus.Maar wel leuk allemaal.We hebben er allemaal super veel zin in!

Ook het inzamelen van geld voor het weeshuis op Bali gaat goed.
Nikki heeft met een sponsorloop al 105 euro opgehaald.
Met Mylene samen heeft ze lootjes verkocht voor een loterij.Daar hebben ze tot nu toe al 163 euro mee opgehaald.Ze gaan alle winkels langs met de vraag of ze het weeshuis willen sponsoren door middel van kleine cadeautjes voor de loterij.
Ik vind het echt super om te zien dat die meiden zich zo inzetten voor kinderen die het een stuk minder hebben dan zij.
Koninginnedag komt eraan en ik heb begrepen dat ze ook dan iets willen doen voor het weeshuis.
Een trotse moeder zit hier achter haar laptop!

We houden jullie op de hoogte!!

xx monique

• 25 April 2011 - 08:13

Barbara Van Tiggelen:

Klinkt druk allemaal!
    Volgens mij zien we Nikki ooit nog op tv als ze een benefietavond staat te organiseren! Ze heeft genoeg lef!
    Sterkte met inzamelen!
    x