Laatste dag... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Laatste dag... - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Laatste dag...

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

01 Augustus 2011 | Indonesië, Batavia

Wat een rotnacht...Peet heeft waarschijnlijk een oorontsteking,er waren blaffende honden en een haan die zijn horloge kwijt was...pfff.Allemaal een beetje van slag omdat vandaag onze laatste dag is.
We hebben een beetje moeite met afscheid nemen van Indonesie.
Gelukkig hebben we heel veel leuke herinneringen.De afgelopen 2 dagen waren heel speciaal.Omdat een vriend uit Nederland, Martijn, zaterdagavond naar ons toe kwam.We hadden hem al een jaar niet gezien maar alles is weer als vanouds! Lekker gezellig kletsen en verhalen uitwisselen.Hij blijft gezellig slapen en zondag wilt hij graag ook met een boot de zee op om de dolfijnen te spotten.En ik offer me graag op om mee te gaan :-)
Nikki en Jeffrey willen natuurlijk ook mee.Onze kapitein Koman komt ons bij de villa ophalen met de boot .We zijn de enige op zee en de dolfijnen hebben een goede bui.We zien er echt veel.Ze springen en dartelen in de lucht.Ze maken hele salto's in de lucht.Zo gaaf om te zien!!! Dit is echt een cadeau, zo op de laatste dag.
In de middag genieten we van de zon en het zwembad en we gaan nog even langs bij een tehuis voor gehandicapte kinderen. We doneren wat en dan genieten we thuis nog van de laatste avond op Bali....

Nu is het maandagochtend. Martijn is om 05.00 uur weer vertrokken.Jammer..afscheid nemen is nog steeds niet leuk.Mar we spreken af dat we na zijn vakantie snel afspreken om verhalen en foto's uit te wisselen...
Ik moet eigenlijk in gaan pakken maar ik kan mij er niet toe zetten...
Ik begroet het zonnetje zoals iedere ochtend zie ik hem zijn bedje uit komen.Helaas kan ik hem vanavond niet toedekken...Misschien nog een laatste blik vanuit het vliegtuig op de zonsondergang....

Jammer dat we afscheid moeten nemen van zoveel lieve mensen...al die liev"e kindjes op het strand die elke dag : "Hello Monik ! riepen aan ons hekje...onze lieve Luh en Iluh de 'gastvrouwen' van ons paleisje...Putu de tuinman...Ketut de security voor de nacht...Putu onze lieve pas-vader-geworden chauffeur.Bij hem zijn we ook nog op kraambezoek geweest...iedereen is zo gastvrij en altijd met een grote glimlach...

Als je hier elkaar tegenkomt ze lachen ze naar je en begroeten ze je...ik ga dat in Nederland ook eens proberen...eens kijken hoeveel vrolijke reacties je dan krijgt!!!

Zo even een bakkie...dan ontbijten...en dan.....inpakken...om 12 uur staat de taxi klaar om ons naar het vliegveld te brengen voor onze laatste trip. Nederland...we komen er weer aan. En het zonnetje slepen we mee aan het vliegtuig!

xxx monique




  • 01 Augustus 2011 - 16:19

    Lady:

    Waf, waf, woef, woef, lik,lik.

  • 03 Augustus 2011 - 04:36

    Yvonne:

    zit je dan in je alleentje te wachten op de zon, maar het blijkt een droom te zijn......die ga ik hier nooit zien in m,n tuin. jammer dan maar weer verder dromen over die mooie vakantie. pip kijkt me aan ik smelt......
    dikke kus eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Monique

Ik ben gewoon een moeder die graag reizen maakt. Op zoek naar wat een land te bieden heeft en het liefst vermijd ik de toeristische plekken. Door deze reizen te maken met mijn kids hoop ik ze wat mee te geven voor hun toekomst...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 58985

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 30 April 2017

Werkvakantie Berlijn

23 April 2016 - 23 April 2016

Dominicaanse Republiek

31 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Italië

03 December 2014 - 17 December 2014

Cuba

07 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Indonesie...here we come!

23 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Thailand rondreis

Landen bezocht: