Onderweg naar huis... - Reisverslag uit Doha, Qatar van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Onderweg naar huis... - Reisverslag uit Doha, Qatar van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Onderweg naar huis...

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

02 Augustus 2011 | Qatar, Doha

Gisteren ( 1 augustus ) hebben we afscheid genomen van onze nieuwe vrienden op Bali . Om half in de avond nemen we het vliegtuig richting Doha in Qatar. We maken even een tussenstop op Singapore om nieuwe bemanning aan boord te halen en te tanken. Helaas moeten we wel allemaal even van boord .. Dus uitchecken en opnieuw inchecken. Wat een gedoe. En we moeten al 2 keer overstappen . Dat betekent dat we gewoon tijdens onze vlucht naar huis 4 keer moeten opstijgen en dalen!! Maar ik moet toegeven dat we hele goede plekken hebben. Bij de nooduitgang. Extra knopje om een voetenbankje uit te klappen en een giga schermpje voor onszelf. We kunnen allemaal een eigen film uitkiezen om te kijken. Maar eigenlijk storten we allemaal in van vermoeidheid.. Lekker tukken dus!! De tijd gaat zo wel hard. Door het tijdverschil stijgen we om half 3 in de nacht van Singapore weer op en landen we om half 5. Terwijl het een vlucht van 7 uur is :-)
Ondertussen zitten we nu in Doha. Te wachten op ons vliegtuig die ons naar München brengt. Dan nemen we daar weer een ander vliegtuig die ons naar Amsterdam brengt en als het goed is staat John v Helten ons daar op te wachten om ons naar huis te brengen. Het is de lange reis en ik moet zegen dat het allemaal veel minder erg is om zo ver reizen als je weet dat je vakantie nog beginnen zoals op de heenreis.. Maar nu op de terugweg geeft het alleen maar stress.. Pfff.. We zijn gewoon weer aan vakantie toe! :-) zo nu snel naar de gate voor ons volgende stukje terugreis!!

Xxx monique

• 02 Augustus 2011 - 06:31

Debby:

Een hele goede reis terug!!!

• 02 Augustus 2011 - 16:25

Rosa:

Persoonlijk vind ik het gezellig dat jullie weer thuis komen, maar voor jul jezelf vind ik het niks.

• 03 Augustus 2011 - 04:38

Yvonne:

korte nacht, zit je dam met je bakkie thee in het donker. 2e was er zo uit halen.......ff omschakelen hoor.
    maar het was fantastisch xxx eef