Dubbel gevoel... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Dubbel gevoel... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Dubbel gevoel...

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

23 April 2016 | Nederland, Schiedam

Een paar weken geleden, op Peet zn verjaardag, zaten we samen met familie Vrooman te brainstormen over een vakantie. We wilden heel graag weer eens samen op reis. Maar waar naar toe? De keuze was snel gemaakt. Althans onze wensen lagen snel op tafel. We wilden zon, zee en vooral veel warmte. En de periode zou de meivakantie worden. Nou in die periode is de zee dus op veel zonnige bestemmingen nog erg koud! Dus moeten we het verder weg gaan zoeken. Veel mooie bestemmingen kwamen voorbij maar we hadden maar 2 weken. Dus echt rondreizen zou het niet gaat worden. En de prijs moest natuurlijk aantrekkelijk blijven. Zo kwamen we uiteindelijk uit op de Dominicaanse Republiek. Vertrek vanuit België. Zaventem. Lekker goedkoop...We hadden er zin in!
En dan 9 dagen na de boeking horen we het verschrikkelijke nieuws op tv over het vliegveld. Zo triest voor al die mensen. Wat een leed. Hoe kunnen wij nog blij zijn over onze vakantie?
Uiteindelijk besloten om wel te gaan. Wel spannend hoor. Voor omdat we Jeffrey en Jaimy helaas niet mee kunnen nemen vanwege werk en scripties die geschreven moeten worden voor het afstuderen. Dus weer een dubbel gevoel. Hoewel Jeff nu wel op het huis kan passen en voor Lady kan zorgen :) Daar ben ik heel blij mee kanjer!
En nu zit ik hier achter mn computer. Te wachten tot we vertrekken. Nog een paar uurtjes. En dan richting Brussel. Ik hoop dat we snel het vliegtuig in kunnen. Weg uit die vertrekhal. Iedereen om mij heen zegt dat Zaventem momenteel vast het best beveiligde vliegveld is...Laten we daar dan maar van uit gaan. Op naar de zon en vooral naar de warmte. 30 graden. Ik krijg er langzaam weer zin in...

• 23 April 2016 - 08:20

Mam En Pap :

Lekker de warmte zon en zee , geniet er maar fijn van allemaal ! Veel liefs van Pap en Mams xxxx

• 26 April 2016 - 13:41

Yvonne:

En veilig was het zeker op zavetum, wat een controle daar. Die vertraging kwam weer goed uit konden we nog op ons gemak ontbijten