terug uit de jungle - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu terug uit de jungle - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

terug uit de jungle

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

21 Juli 2011 | Indonesië, Surabaya

hoi allemaal...
we zitten nu bij macdonald in surabaya.
we zijn weer terug uit de jungle.Het was echt super!!! Veel apen gezien in het wild.Langer verslag volgt zaterdag.Ik wil alleen even snel laten weten dat alles goed gaat hier!!!! Morgen vliegen we naar Bali!

xxxx van ons

En bedankt voor jullie lieve berichtjes!! We zijn zeker avontuurlijk en zoeken het ook op haha.Buikpijn en hoofdpijn zijn over!!! xxxx

• 21 Juli 2011 - 15:44

Rosa:

Ben jaloers op jullie. Geniet er maar van daar. Zou willen om bij jullie te zijn, ook al was het alleen maar voor het weer.

• 21 Juli 2011 - 16:12

Peter En Cathy:

lijkt me best wel tof al die apen en derglijke in t wild zien fijne vakantie verder en geniet ervan

groetjes van ons

• 21 Juli 2011 - 19:02

Pa En Ma:

fijn dat jullie uit de jungle zijn !fijne vliegreis en wij zijn blij dat je hoofdpijn en buikpijn over zijn ,

veel liefs xxxxxxxxx

• 21 Juli 2011 - 20:29

Tante Nel:

heerlijk hoor dat jullie zo genieten!!!!en natuurlijk dat je je weer goed voelt.xxxx

• 08 Februari 2012 - 14:35

Angelique Seger:

hoi,

ik kwam op internet je reisverslag tegen. en heb het even zitten lezen.
    ben zelf ook al 2x in indonesie geweest met mijn zoontje van nu 13 met dezelfde reden als jij. Wil me kind graag stuk cultuur van andere landen mee geven... was leuk reisverslag groeten angelique