terug uit de jungle - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu terug uit de jungle - Reisverslag uit Surabaya, Indonesië van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

terug uit de jungle

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

21 Juli 2011 | Indonesië, Surabaya

hoi allemaal...
we zitten nu bij macdonald in surabaya.
we zijn weer terug uit de jungle.Het was echt super!!! Veel apen gezien in het wild.Langer verslag volgt zaterdag.Ik wil alleen even snel laten weten dat alles goed gaat hier!!!! Morgen vliegen we naar Bali!

xxxx van ons

En bedankt voor jullie lieve berichtjes!! We zijn zeker avontuurlijk en zoeken het ook op haha.Buikpijn en hoofdpijn zijn over!!! xxxx

  • 21 Juli 2011 - 15:44

    Rosa:

    Ben jaloers op jullie. Geniet er maar van daar. Zou willen om bij jullie te zijn, ook al was het alleen maar voor het weer.

  • 21 Juli 2011 - 16:12

    Peter En Cathy:

    lijkt me best wel tof al die apen en derglijke in t wild zien fijne vakantie verder en geniet ervan

    groetjes van ons

  • 21 Juli 2011 - 19:02

    Pa En Ma:

    fijn dat jullie uit de jungle zijn !fijne vliegreis en wij zijn blij dat je hoofdpijn en buikpijn over zijn ,

    veel liefs xxxxxxxxx

  • 21 Juli 2011 - 20:29

    Tante Nel:

    heerlijk hoor dat jullie zo genieten!!!!en natuurlijk dat je je weer goed voelt.xxxx

  • 08 Februari 2012 - 14:35

    Angelique Seger:

    hoi,

    ik kwam op internet je reisverslag tegen. en heb het even zitten lezen.
    ben zelf ook al 2x in indonesie geweest met mijn zoontje van nu 13 met dezelfde reden als jij. Wil me kind graag stuk cultuur van andere landen mee geven... was leuk reisverslag groeten angelique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Surabaya

Monique

Ik ben gewoon een moeder die graag reizen maakt. Op zoek naar wat een land te bieden heeft en het liefst vermijd ik de toeristische plekken. Door deze reizen te maken met mijn kids hoop ik ze wat mee te geven voor hun toekomst...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 59101

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 30 April 2017

Werkvakantie Berlijn

23 April 2016 - 23 April 2016

Dominicaanse Republiek

31 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Italië

03 December 2014 - 17 December 2014

Cuba

07 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Indonesie...here we come!

23 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Thailand rondreis

Landen bezocht: