We reizen verder - Reisverslag uit Mirano, Italië van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu We reizen verder - Reisverslag uit Mirano, Italië van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

We reizen verder

Blijf op de hoogte en volg Monique

08 Augustus 2015 | Italië, Mirano

Gisteren zijn we een dagje naar een aquapark geweest. Aquapark Cavour. Heerlijk glijden, zonnen, zwemmen en relaxen met familie Woutersen. De dagen vliegen om. We komen tijd te kort!
Van Robbie Wolzak kregen we nog een tip voor een lekker restaurant in Lazise. Daar zijn Nikki en ik lekker gaan eten 's avonds. Ons laatste maal bij het Gardameer.
Want vandaag moesten we inpakken en reizen we verder naar Venetië. Maar eest nog even naar het winkel centrum en de markt in Lazise. De laatste cadeautjes gekocht. En een hele mooie blouse voor mezelf die ik van de week al zag hangen. Maar nu toch even gepast en vervolgens natuurlijk gekocht heb.
Vervolgens 123 km rijden naar Mirano. Het is gelukkig niet druk en rond lunchtijd komen we aan bij hotel Villa Patriarca. Het is een super hotel in Victoriaanse stijl. Heel luxe vergeleken bij ons vorige hotel. De kamer is helaas nog niet klaar dus wandelen we naar het centrum om te lunchen. Het dorp is echt uitgestorven. Iedereen doet een middagdutje denk ik. Als we terug komen kunnen we onze koffers weer uitpakken en onze bikini's aantrekken. Er is namelijk een heerlijk zwembad bij het hotel. En daar maken we graag gebruik van! Het is best warm namelijk. 36 graden!
In de avond rusten we eerst wat en vervolgens eten we even iets in het restaurant. En aangezien we erg lang moesten wachten op ons eten kregen we het dessert gratis aangeboden. Heerlijke tiramisu!
Nu liggen we lekker al in bed. Morgen weer vroeg op. We gaan naar Venetië! De bus stopt voor het hotel. Dus de aygo mag een dagje uitrusten. Komt goed uit want maandag heeft ie weer een lange rit voor de boeg. Dan gaan we weer richting huis. Ook weer fijn. Mis m'n mannen best wel.
Maar eerst Venetië! Slaap lekker allemaal!

Xxx

• 11 Augustus 2015 - 18:31

Yvonne:

Dat hebben jullie toch weer goed gedaan samen, leuke verhalen.
    Goede reis terug en voorzichtig. Xxx

• 14 Augustus 2015 - 21:06

Mams En Pa :

leuk om te lezen hoe jullie de dagen doorbrengen ,we zijn benieuwd naar de foto s ! liefs voor jullie xxx