verjaardag Mylene - Reisverslag uit Los Ranchitos, Dominicaanse Republiek van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu verjaardag Mylene - Reisverslag uit Los Ranchitos, Dominicaanse Republiek van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

verjaardag Mylene

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 April 2016 | Dominicaanse Republiek, Los Ranchitos

Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kan je wel zien dat is Mylene!
We maken er een feestje van vandaag. Slingers op het balkon, wandelen op het strand en cadeautjes! Mylene krijgt van ons een tegoedbon voor parasailen. Samen met Nikki. In de middag lekker zwemmen en balletje gooien in het water.
In de avond gaan we lekker eten bij de Italiaan. De mannen moeten wel een lange broek aan en een shirt met mouwen. Geen probleem. Even verkleden en dan aan tafel. De tafel is speciaal gedekt met bloemen en servetten. John en Yvonne hebben dit plus het toetje geregeld voor Mylene.
Na het diner komt de gehele bediening zingend aanlopen met een taart voor Mylene met haar naam erop. Ze maken er een feestje van en wij doen mee.

In de avond een beetje naar de show kijken, internetten in de lobby en dan ons bedje in. Het was een gezellige dag. Jammer dat het weer omslaat. Het waait hard en het begint flink te regenen. Hopelijk is het maar een tropisch buitje!

Xxx moon

• 29 April 2016 - 09:44

Mams En Pap :

nog Gefeliciteerd aan Mylene xx . beetje regen en wind maar wel 33 graden ! hier 6 gr en nat weer !

nog fijne dagen en veel liefs van Mams en Pap xxx