Jungle Raft...iets langer verslag! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Jungle Raft...iets langer verslag! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Jungle Raft...iets langer verslag!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Hoi hoi

Zo ben weer in Bangkok.
We hebben echt 3 superdagen achter de rug.
Geslapen op een rivier en daar was een dorp naast met een Mon-stam.
Die mensen wonen echt zo primitief.Als je dat schooltje zag!
Maar volgens mij hebben die mensen geen zorgen.Ze leven hun eigen leventje ver van de bewoonde en gestresste wereld!
Er stond een olifant op de kant en de kids liepen er gewoon naar toe! De oppasser kwam uit de verte aan en toen mochten de kids de olifant voeren.Zo maf ! Midden in de jungle een olifant .Best spannend natuurlijk.Hij liep ook helemaal los.
Vandaag zijn we naar de Tijgertempel geweest.Ik weet niet of jullie het wel eens gezien hebben op Animal Planet.Maar dat is echt zo gaaf.
We namen een taxi(een pickup...haha...wij met z'n vieren achterin!)en die bracht ons naar de tempel.Helaas bleek het allemaal erg commercieel te zijn.De kids gingen wel op de foto.Maar als je 1000 bath betaalde pakten ze die kop van de tijger vast en lagen die op je schoot.Zo zielig... Dat doe je toch niet? Nou Jef en nik zijn voor het spannende en stoere idee even naast ze gaan zitten en dat vonden wij wel genoeg voor die beesten.Ik ben wel op de foto gegaan met de monnik die de tempel beheert.Die is ook altijd op tv.Stoer he? Verder hebben de kids tijgerwelpjes de fles gegeven.Zo schattig!
Verder gister gezwommen in sprookjesachtige meertjes van de Erawan watervallen.Foto's volgen nog.Maar het lukt nog niet helemaal.
Morgenvroeg gaan we met de bus naar Sida,Korat in het Oosten.We gaan slapen bij een Thaise familie.in een heel klein dorpje.We hebben schriftjes en pennen gekocht voor het plaatselijke schooltje.Ben erg benieuwd!!

Dikke kus en ik vind het erg leuk dat mijn reisverhalen gelezen worden!!

xxx van de Riesmeijertjes

  • 30 Juli 2008 - 18:49

    Sue:

    Wat een gave dingen maken jullie mee! Super! Lekker genieten hoor!

  • 31 Juli 2008 - 12:38

    Belinda:

    Hoi Monique,
    Wat klinkt het gaaf allemaal joh. Zullen wij in Frankrijk niet meemaken. Maar goed relaxen is ook fijn.
    Liefs van Belinda

  • 01 Augustus 2008 - 12:42

    Martijn:

    Hey Monique en familie. Jah ik lees ze trouw hoor. En super om alle verhalen te horen. Ben ook erg benieuwd naar de foto's Geniet er nog van en baal dat ik niet kan komen. DOe iedereen de groetjes

    XX

  • 01 Augustus 2008 - 20:34

    Karin:

    He Moontje,
    Leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben.

    Ik ben erg benieuwd naar je overnachting bij de Thaise familie.

    Veel plezier nog.

    Liefs Karin en Arie

  • 02 Augustus 2008 - 13:30

    Mams:

    hallo lieve riesmeijertjes !
    eindelijk kan ik jullie reisverhaal weer volgen ! hier in oostenrijk is het minder spannend, maar wel mooi !
    fijne reis verders ,veel liefs van pa ma odysseus XXXX

  • 02 Augustus 2008 - 15:15

    Marian:

    Hoi monique en fam
    wij hebben chiang mai inmiddels verlaten en waren vanmorgen (zaterdag) weer terug in bangkok vandaar uit door naar hua hin waar we de laatste dagen rustig aan het strand doorbrengen. ik sms je regelmatig maar ze komen niet aan begrijp ik.

    groetjes en veel plezier verder

    marian en fam

  • 02 Augustus 2008 - 19:15

    Amber @ <>Mexico:

    Fantastisch moniquwe!!
    wauwww wij hebben het ook stuper naar ons zin!!
    wel al weer de laatste dag
    xxx moet snel gaan want tijd si om
    geniet er van!!!

    xxx amber
    en groetjes van de rest

  • 04 Augustus 2008 - 18:38

    Belinda:

    Zo! Jullie maken toffe dingen mee,zeg! Echt een andere wereld he, dan al die materie hier. Wat een geluk om dit met je gezin te kunnen doen. Echt een beleving! Ik ben heel nieuwsgierig naar alle verhalen, foto's en video's. Veel plezier verder!! xx John, Belin en Gion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Ik ben gewoon een moeder die graag reizen maakt. Op zoek naar wat een land te bieden heeft en het liefst vermijd ik de toeristische plekken. Door deze reizen te maken met mijn kids hoop ik ze wat mee te geven voor hun toekomst...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 58972

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 30 April 2017

Werkvakantie Berlijn

23 April 2016 - 23 April 2016

Dominicaanse Republiek

31 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Italië

03 December 2014 - 17 December 2014

Cuba

07 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Indonesie...here we come!

23 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Thailand rondreis

Landen bezocht: