Haaien!!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Haaien!!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Haaien!!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

15 Augustus 2008 | Thailand, Koh Tao

Hey hey!!

Het is hier zo relaxed! Echt genieten en bijkomen van de afgelopen weken...
Het leven is hier zo mooi.Het eiland is echt prachtig.Gisteren hebben we een longtailbootje inclusief kapitein gehuurd en zijn we het hele eiland rondgevaren.
Er zijn hier prachtige baaien.1 ervan is Shark-bay.Hier hebben we dus gesnorkeld tussen de black-tip sharks.Op een gegeven moment cirkelden ze echt om me..(vond ik persoonlijk iets minder)...Maar sommige onder ons kregen er echt een kick van! Zo gaaf! We waren BIJNA over de teleurstelling heen dat de walvishaai op vakantie was naar Mexico....bijna he?
We geven het nog niet op.
Morgenmiddag doen Jef en ik nog een poging.Ook Peet heeft al duikjes gemaakt.
Zondag gaat hij met John naar de duikstek Chumpon om de haaien te stalken.
Jeffrey gaat mee in de boot in de hoop een glimp op te vangen van de sharks.Hij mag helaas niet zo diep :-(.

Zelf blijf ik zondag lekker relaxed de laatste dag op Koh Tao op de beach liggen.Beetje kayakken,gemasseerd worden en genieten van deze mooie omgeving.
Ik hoop dat ik de aanblik van dit eiland een plekje kan geven in mijn hart en hoofd.Zodat ik op elk gewenst moment in Nederland dit beeld weer op kan roepen...

Maar voorlopig gaan we nog 2 dagen genieten hier.En wie weet...misschien besluit de walvishaai wel eerder naar huis te keren...kunnen we toch nog even op visite bij hem/haar :-).

Dikke kus vanaf dit supervriendelijke
eilandje... xxxx monique

• 15 Augustus 2008 - 15:21

Mams:

Hallo Monique !
    Als ik dit lees, begrijp ik dat het met peter goed gaat! fijn dat jullie zo naar jullie zin hebben ! ik hoop dat jullie de walvishaai nog zien ! zeker voor Jeffrey !veel liefs en blijf genieten van mooie dingen ,dikke kus voor alle 4XXXXpa en ma

• 15 Augustus 2008 - 20:34

Marian:

Hoi lief vriendinnetje!
    zorg voor een mooie foto vanaf de plek waar je ligt gemasseerd te worden......laat hem afdrukken op canvas geef hem een mooi plekje in je huis en je vergeet het nooooooooit meer

heel veel liefs voor jullie alle4

xxxxx

• 16 Augustus 2008 - 14:54

Marian:

Hoi je berichtje ontvangen! valt nooit mee om thuis te zijn na een vakantie maar ja het moet ;)

ik ga je zeker zien vd week

geniet nog maar lekker hier nu ook lekker weer

xxx

• 17 Augustus 2008 - 18:28

Diana:

Hee Lieve Riesmeijertjes,

Wauw, ben net terug uit het " avontuurlijke" Veluwe en zit nu al jullie belevenissen te lezen. Geweldig zeg, wat een verhalen en wat een indrukken doen jullie op zeg! SUPER!

En even schrikken van Peet en z'n val, en dan juist op z'n allerzwakste plek, die heeft inderdaad wel een paar engeltjes op z'n schouder gehad. Hoe gaat het nu met hem?
    Ik weet niet of je dit nog in Thailand leest maar anders nog een paar waanzinnige dagen en een hele goede terug reis.
    We hopen jullie gauw in levende lijve te zien en te spreken en dan wil ik ALLE verhalen horen en alle, vast fantastische foto's zien.

Dikke kus van ons.

Ricardo, Diana en de meiden.

• 17 Augustus 2008 - 21:42

Corine:

Hey Mo.
    Wat kan jij toch heerlijk vertellen.
    Heb bijna het gevoel dat ik er ook bij ben.
    Blijven genieten hoor tot de laatste seconde.