Vandaag naar Koh Tao.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Vandaag naar Koh Tao.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Vandaag naar Koh Tao..

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

11 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,

Even een kort berichtje.
Allereerst iedereen bedankt voor de lieve woorden.Het geeft heel veel steun.Het is toch wel vervelend als je dan zo ver weg zit.Maar het is hier wel super geregeld allemaal.De zusters,chauffeurs e.d. zijn super lief voor ons!
En we hebben goed nieuws! Peet mag vanmorgen het ziekenhuis uit (als er vannacht niets veranderd is) en dan kan hij mee naar Koh Tao vanmiddag.
Hij heeft een rug/heupband gekregen en dat geeft veel steun.
Peet heeft echt een engeltje bij zich gehad bij de waterval.Het had zo anders kunnen lopen.
Maar daar ga ik niet aan denken.Het gaat goed en vanavond zitten we op een droomeilandje.Morgen komen onze lieve vriendjes ook naar Koh Tao...alles komt goed!

Gisteren ben ik met de kids nog wel een boottocht gaan doen rond de eilanden langs Samui:Het Angton Marine Park.Echt heel mooi.42 onbewoonde eilendjes...mooie bounty-strandjes.Lekker gezommen,gesnorkeld,geklommen.Helemaal perfect....als Peter er bij was geweest!

Dike kus en nogmaals...jullie lieve berichtjes doen ons goed!

xxxx Monique

• 11 Augustus 2008 - 10:01

Astrid:

Haai Avonturiers.

Tot nu toe heb ik helaas nog niets gelezen maar ik heb nu vakantie, en heb alles gecopieeerd (omdat ik op de tuin geen internet heb) en ga dit eens lekker op mijn gemakkie lezen.
    Peet ligt/lag in het ziekenhuis wat natuurlijk absoluut niet bij de vakantieplanning zat, maar gelukkig gaat het weer wat beter en kunnen jullie met zijn vieren weer ECHT vakantie vieren. En het woord ALS heb ik natuurlijk de laatste tijd ook al regelmatig gebruikt. Maar goed dat beschermengeltjes ook mee op vakantie gaan.

Wat stoer dat je door gegaan bent met de geplande uitstapjes, want dit valt niet mee.

Peet heel heel heel veel beterschap gewenst en natuurlijk nog veel mooie en fijne dagen toegewenst.

Dikke knuffel en kus
    De Gerritse's

• 11 Augustus 2008 - 14:45

Karin:

Haai lieverds,
    Heb je op de Angton eilanden nog allerlei dingen kunnen herkennen uit The Beach? (emeraldlake bijvoorbeeld)

Gelukkig is Peet weer uit het ziekenhuis. Kijk je op Koh Tao wel uit met Brommertjes ;) De dokterspost op Koh Tao is niet zo uitgebreid als op Koh Samui.

Vergeet niet om nog even heerlijk te gaan eten bij New Heaven! Super uitzicht en lekker eten.

Ik wens jullie nog een lekker weekje met heerlijk weer, lekker eten en af en toe een heerlijke voetmassage....

x Karin

• 11 Augustus 2008 - 16:59

Marian:

Hoi lieve vriendjes!
    Gelukkig ik hoop dat Peet mee mocht vandaag....doe het lekker rustig aan en probeer nog van alles te genieten

heel veel liefs marian

• 11 Augustus 2008 - 19:13

Mams:

Hallo lieve riesmeiyertjes
    Hij had zeker een engeltje bij zich ,wij zijn blij dat het goed gaat , het is toch te ver weg om op ziekenbezoek te komen ! doe de fam .vroomannetjes de groetjes van ons! kijk allemaal goed uit !
    veel liefs en een dikke kus van pa en ma XXXX

• 12 Augustus 2008 - 17:09

Wilma:

Dat was weer even schrikken dat Peter in het ziekenhuis terecht is gekomen. Maar hij mag gelukkig er weer uit en kunnen jullie weer verder met jullie mooie reis. Nog veel sterkte en geniet maar van het mooie eiland.

Groetjes de Nettenbreijers