Weer thuis..... :-( - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Weer thuis..... :-( - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Weer thuis..... :-(

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

21 Augustus 2008 | Nederland, Schiedam

Hoi,

We zijn weer in het land.
De reis is soepeltjes verlopen,jetlag is volop aanwezig,net als de was en de volle tassen met weet ik veel wat er wel niet allemaal in zit.
Helaas kan ik nog niet op gang komen en heb helemaal geen zin om met het normale leven te beginnen.
Ik heb dus ,om alles nog een beetje in de sfeer te houden, de film vanmorgen bekeken en de foto's!
De 100 leukste heb ik vast geplaatst in dit dagboek.
Eigenlijk zijn ze allemaal even leuk maar ik wil jullie dit niet aan doen.
Als je zin hebt in een avondje Thailand sfeer kan je beter een keer langskomen om alles te bekijken en alle verhalen in detail en tot vervelens toe aan te horen :-) !!!

Thailand is echt een superland om op vakantie te gaan.De rust die die mensen hebben,de vriendelijkheid,de tuk-tuk's,longtailbootjes,tempels,monniken,eetkarretjes,boeddha's,beschermhuisjes,palmbomen,straat/strandverkopers,de simpelheid,de eeuwige lach om hun gezicht....ik ga het allemaal heel erg missen.Jah...zelfs Bangkok ga ik missen!

Ik geef het toe...ik ben verliefd !

Dikke kus en bedankt voor al jullie lieve reacties elke keer!

xxx Monique

• 21 Augustus 2008 - 13:27

Diana:

Wauw wat een mooie foto's, kan begrijpen dat je verliefd bent.
    Heb je niet stiekem zo'n schatje mee naar Holland genomen?( Staat Peet errug goed zo'n kleintje op z'n arm)

Ik denk trouwens dat er maar een remedie tegen deze verliefdheid bestaat en dat is gewoon WEER boeken.

Wij willen wel gauw een keertje langskomen hoor om alles aan te horen, incl alle sappige details.

Xx Diana

Ps wat ben jij een held met zo'n engerd om je nek.