Weer thuis..... :-( - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Weer thuis..... :-( - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Weer thuis..... :-(

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

21 Augustus 2008 | Nederland, Schiedam

Hoi,

We zijn weer in het land.
De reis is soepeltjes verlopen,jetlag is volop aanwezig,net als de was en de volle tassen met weet ik veel wat er wel niet allemaal in zit.
Helaas kan ik nog niet op gang komen en heb helemaal geen zin om met het normale leven te beginnen.
Ik heb dus ,om alles nog een beetje in de sfeer te houden, de film vanmorgen bekeken en de foto's!
De 100 leukste heb ik vast geplaatst in dit dagboek.
Eigenlijk zijn ze allemaal even leuk maar ik wil jullie dit niet aan doen.
Als je zin hebt in een avondje Thailand sfeer kan je beter een keer langskomen om alles te bekijken en alle verhalen in detail en tot vervelens toe aan te horen :-) !!!

Thailand is echt een superland om op vakantie te gaan.De rust die die mensen hebben,de vriendelijkheid,de tuk-tuk's,longtailbootjes,tempels,monniken,eetkarretjes,boeddha's,beschermhuisjes,palmbomen,straat/strandverkopers,de simpelheid,de eeuwige lach om hun gezicht....ik ga het allemaal heel erg missen.Jah...zelfs Bangkok ga ik missen!

Ik geef het toe...ik ben verliefd !

Dikke kus en bedankt voor al jullie lieve reacties elke keer!

xxx Monique

  • 21 Augustus 2008 - 13:27

    Diana:

    Wauw wat een mooie foto's, kan begrijpen dat je verliefd bent.
    Heb je niet stiekem zo'n schatje mee naar Holland genomen?( Staat Peet errug goed zo'n kleintje op z'n arm)

    Ik denk trouwens dat er maar een remedie tegen deze verliefdheid bestaat en dat is gewoon WEER boeken.

    Wij willen wel gauw een keertje langskomen hoor om alles aan te horen, incl alle sappige details.

    Xx Diana

    Ps wat ben jij een held met zo'n engerd om je nek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Ik ben gewoon een moeder die graag reizen maakt. Op zoek naar wat een land te bieden heeft en het liefst vermijd ik de toeristische plekken. Door deze reizen te maken met mijn kids hoop ik ze wat mee te geven voor hun toekomst...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 59006

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 30 April 2017

Werkvakantie Berlijn

23 April 2016 - 23 April 2016

Dominicaanse Republiek

31 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Italië

03 December 2014 - 17 December 2014

Cuba

07 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Indonesie...here we come!

23 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Thailand rondreis

Landen bezocht: