Duiken..... - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Duiken..... - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Duiken.....

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

13 Augustus 2008 | Thailand, Koh Tao

En dan opeens is het best wel weer leuk....
Zo zit je met de meest vreselijke gedachtes in een ziekenhuis op Koh Samui en zo lig je op een spierwit strand met wuivende palmbomen gemasseerd te worden door een of andere Thaise old-lady....kijkend naar je mannetje en kids die lekker aan het snorkelen zijn.

Dit had ik me een paar dagen geleden niet in kunnen denken.Peet heeft nog wel erg last van zijn rug maar weet uit ervaring dat je in het water gewichtloos bent.Dus heerlijk dobberen in het water en dan ook nog visjes spotten is natuurlijk helemaal goed.
Duiken moet hij nog maar even vergeten.

Verder zijn onze lieve vrienden weer bij ons.Dat maakt weer een heleboel goed.Peet heeft hierdoor weer wat afleiding.En Jaimy is vandaag jarig!!! 15 jaar alweer...kleine meisjes worden groot.

En ja...ik heb nergens last van dus Jeffrey en ik zijn gisteren al lekker wezen duiken!
2 duiken gemaakt in de middag.Ze kijken hier niet zo nauw naar de interval tijd :-).
Tijdens de eerste duik zagen we al een supergrote schildpad.Die was lekker aan het eten.Echt super!
Ook supergrote Triggervissen,prachtige mini-slakken en een grote slang passeren ons duikgroepje.
Het water is superwarm,29 graden! Wat wil een mens nog meer? Een Walvishaai misschien...oke...die staat hoog op ons verlanglijstje!
Vanavond gaan Jeffrey,John,Jaimy en ik een nachtduikje maken.En Jeffrey zegt dat we er minimaal 1 gaan zien.
Je moet er in geloven,he? ;-)

Duikgroetjes vanuit Thailand en we zullen de walvishaai de groetjes doen!

xxx monique

P.S.:Nikki baalt als een stekker want ze mag niet duiken.Ten eerste omdat Peet niet kan en ten tweede omdat het bij deze duikschool niet mag :-(...Ach...we maken wel foto's!
Ik zag het eigenlijk toch al niet zitten(niet zeggen hoor ;-) ).

• 13 Augustus 2008 - 12:02

Marian:

gelukkig hij is er weer bij!!!
    geniet ervan doe ik vanaf mijn pc met jou verhalen ;) mis het wel hoor thailand.......het lijkt hier wel compleet herfst verwchtingen zijn ook niet beter maar helaas we zullen het ermee moeten doen.

liefs en dikke kus voor allemaal......ook voor de jarige
    marian xxxx

• 13 Augustus 2008 - 14:00

Corine:

Hey Mo.
    Jeetje meid dat was ff schrikken na bij het lezen van je berichtje over Peet. Precies een jaar geleden lag hij toch ook plat, moet hij geen gewoonte van gaan maken hoor. Nou joh geniet nog lekker van jullie avontuur daar.

Knuffel van mij voor jullie allemaal.

Corine

• 13 Augustus 2008 - 15:57

Mams:

Hallo Monique !
    wat fijn dat peter uit het ziekenhuis is, en weer samen met jullie delaatste week van jullie avontuurlijke vakantie beleefd ! hier in oostvoorne stormt het hard ,lijkt wel herft! dus geniet maa lekker daar !
    veel liefs en kus ook voor de vroomannetjes XXXX ma en pa

• 13 Augustus 2008 - 18:00

Willy:

hoi .
    even schrikken weer peter met een ongelukje !
    maar wat fyn dat alles weer goed gaat !
    veel liefs van wil wil en donny we loves you
    kusjes

• 14 Augustus 2008 - 11:22

Renee En Joyce:

Hoi Monique,

Ik lees nu je berichtjes pas weer...

Fijn dat het allemaal goed gaat komen. Lekker genieten nog daar.....

Heb je al op Chumpon Pinnacle gedoken? enneh.. tip: een leuk restaurantje met heerlijk eten en errug relaxte sfeer is Whites. (Mae Haad)...

Tot snel en de groetjes aan iedereen van ons!

• 14 Augustus 2008 - 18:11

Yolanda:

Wat een goeie berichten; de hele familie en vrienden weer bij elkaar!Fijn om weer van jullie te horen we hebben 'monique waar ben je nu"erg vaak opgestart.Dikke kus voor jullie allemaal !!!!!