Nog 1 nachtje.... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje.... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje....

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 Juli 2008 | Nederland, Schiedam

Pfff...het aftellen is echt begonnen.
Vandaag de resterende konijnen naar de kinderboerderij gebracht.Ze gaan daar een maandje logeren.Ze hebben een gigantisch mooi hok en we hebben er een heel goed gevoel bij.Dat is weer een last minder.
Vanavond ons lieve hondje Lady wegbrengen.Ook die heeft een super logeer adres.Arnold en Rosa...jullie zijn echt kanjers!

De rugzakken(ja...we zijn net echte backpackers :-) )staan ingepakt.
Manlief had het idee om maar 2 rugzakken mee te nemen.Voor 4 personen en voor 4 weken....2 rugzakken.Nou dan moet je echt creatief zijn.Maar....het is gelukt.
Nu kunnen we mooi in Thailand 2 grote trolly's kopen en die vullen met al onze aankopen :-).

Het aftellen is begonnen...nog 21 uur en dan zitten we in de lucht!

Ik ga nog even snel mijn huis op orde maken,want we krijgen logé's in huis zolang wij weg zijn.En ja...dan wil je toch ook geen verkeerde indruk achterlaten...poetsen dus..pfff...nog 20 uur en 50 minuten!

  • 22 Juli 2008 - 13:30

    Mams:

    ik zal julli missen,
    wel leuk om julli reis te volgen via hyves,
    veel liefs ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Ik ben gewoon een moeder die graag reizen maakt. Op zoek naar wat een land te bieden heeft en het liefst vermijd ik de toeristische plekken. Door deze reizen te maken met mijn kids hoop ik ze wat mee te geven voor hun toekomst...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 59099

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 30 April 2017

Werkvakantie Berlijn

23 April 2016 - 23 April 2016

Dominicaanse Republiek

31 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Italië

03 December 2014 - 17 December 2014

Cuba

07 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Indonesie...here we come!

23 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Thailand rondreis

Landen bezocht: