Dag Cuba - Reisverslag uit Kethel, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Dag Cuba - Reisverslag uit Kethel, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Dag Cuba

Blijf op de hoogte en volg Monique

21 Augustus 2014 | Nederland, Kethel

Zo we zijn weer veilig geland in ons kikkerlandje. Dat ik overigens niet gemist heb ;)
We hebben nog een heerlijke relax-dag gehad gisteren met als afsluiter een Cubaans diner bij onze Cubaanse duikinstructeur en zijn familie. Dit was wel weer heel bijzonder. Zo gastvrij die mensen! Zijn hele familie was op komen dagen. Ze wonen al met de halve familie in 1 huis dus de andere helft kon er ook nog wel bij. Oma had heerlijk gekookt en voor mij zelfs vegetarisch :) zo lief maar veel te veel. En het toetje was erg lekker. En omdat we zo enthousiast waren heeft ze het recept opgeschreven. In het Spaans ;) dus als iemand het voor mij kan vertalen beloof ik dat je ook mee mag eten :)
Supergave avond dus en het echte Cubaanse leven even mee mogen leven.
Maar nu weer, na een stop in Cancun, Mexico en een mooi uitzicht over Miami, Florida by night, weer met beide beentjes op de grond. Nederlandse grond. Dag Cuba, dag lieve, gastvrije Cubanen, dag zon, dag witte stranden, dag dolfijnen, dag zee van 30 graden...we hebben van jullie genoten. Xx

• 21 Augustus 2014 - 13:55

Marian:

Welkom thuis!! Ik heb je wel gemist hoor!!

• 21 Augustus 2014 - 14:20

Astrid Bakker:

Welkom thuis! Jullie hebben genoten van je reis in Cuba en wij hebben mogen genieten van jouw verhalen. Was heel bijzonder en mooi om het zo mee te mogen maken. Bedankt, Xxx

• 21 Augustus 2014 - 21:26

Yvonne:

Welkom home, dit pakken ze je niet meer af. Heb weer genoten van je mooie verhalen xxx