Blij en verdrietig..... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Blij en verdrietig..... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Blij en verdrietig.....

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 Juli 2008 | Nederland, Schiedam

Vandaag blij nieuws en verdrietig nieuws.....
Net voordat we op vakantie gaan besluit ons liefste konijn Stampertje het leven te laten..Vanmorgen lag hij dood in zijn kooi.Zijn 2 vriendinnetjes zaten tegen hem aan en waakten over hem.Zó zielig.Je snapt dat dat zo net voor de vakantie wel even wat stress met zich mee brengt.
Verdriet en blijheid...het ligt zo dicht bij elkaar.
Tegelijkertijd heb ik 'even' naar Thailand gebeld om een reservering te doen.We gaan daar namelijk zwemmen bij de dolfijnen! Dus ja...vreugde en verdriet.

Weet je trouwens dat je echt beter alles zelf kan regelen in Thailand?
Stukken goedkoper!
Via een reisbureau betaal je 89 euro om met de dolfijnen te zwemmen en nu ik rechtstreeks het Dolfijnenpark heb gebeld betalen we maar 9 euro per persoon!! Bizar toch?

Nou...ik ga weer even wat regelen hier in huis...wat doen we...cremeren of begraven???..pfff..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Ik ben gewoon een moeder die graag reizen maakt. Op zoek naar wat een land te bieden heeft en het liefst vermijd ik de toeristische plekken. Door deze reizen te maken met mijn kids hoop ik ze wat mee te geven voor hun toekomst...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 58952

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 30 April 2017

Werkvakantie Berlijn

23 April 2016 - 23 April 2016

Dominicaanse Republiek

31 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Italië

03 December 2014 - 17 December 2014

Cuba

07 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Indonesie...here we come!

23 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Thailand rondreis

Landen bezocht: