Dagje op verkenningstocht... - Reisverslag uit Las Morlas, Cuba van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Dagje op verkenningstocht... - Reisverslag uit Las Morlas, Cuba van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Dagje op verkenningstocht...

Blijf op de hoogte en volg Monique

08 Augustus 2014 | Cuba, Las Morlas

Klinkt spannender dan dat het was. Wij zijn gewoon het resort gaan verkennen.
We hebben een info-ochtend achter de rug die te lang duurde. Wel op een prachtige locatie met live muziek van de lokale salsa band. De locatie was op het terrein van de vorige eigenaar Dupont. Nu bezit van de overheid zoals alles hier in Cuba. De mensen in Cuba mogen sinds kort ook reizen maken naar het buitenland maar die zijn schreeuwend duur. En daarbij vermelden ze dat Amsterdam tussen de bergen ligt ;) We hebben maar even een paar Cubanen uit deze droom geholpen.
Verder leuke info over excursies gehad maar om nou met 20 man in een bus te gaan zitten dat zien wij ons niet doen. Dus hebben we vriendjes gemaakt met wat Cubanen en due gaan ons persoonlijk Havana en Trinidad laten zien. En misschien ook nog even bij familie van hun langs. Leuk!!
Waar we nu zitten op Cuba, Varadero, zou niet op het echt Cuba lijken dus willen we op zoek naar het echte Cuba. We hopen het op deze manier te gaan vinden. Als ik Peter mee krijg! Want die ligt lekker te dobberen in het water. Visjes spotten. De meiden bestuderen het park ook. Maar dan vooral of er leuke jongens zijn ;) en dat zit wel goed geloof!
Verder hebben we heerlijk gegeten bij een Italiaan op het resort. Lekker rustig en de lokale band van het resort kwam aan onze tafel spelen. 4 man sterk en dan lekkere Salsa muziek. Erg leuk maar we voelden ons een beetje opgelaten ;) we waren ook ongeveer de enige gasten ;)
In de avond hebben we weer zo intiem gegeten bij de Cubaan. Vanavond even samen want de meiden lagen nog in het zwembad. We kennen elkaar tenslotte 30 jaar deze zomer dus moeten we het wel vieren :) en aangezien we de juiste datum niet meer weten maken er er iedere dag een feestje van!
We genieten dus volop. De duikjes worden ook nog ingepland en natuurlijk zwemmen met dolfijnen! Ff lekker knuffelen!
Zodra we dus echt op verkenning gaan dan horen jullie weer van ons.
Dikke knuffel vanuit Cuba!

Xx monique

• 08 Augustus 2014 - 20:38

Mams En Pa :

zo te lezen hebben jullie het super leuk , geniet van alle dagen !!! veel liefs xxx

• 11 Augustus 2014 - 19:55

Yvonne:

KLinkt allemaal erg leuk, peter regelt het wel allemaal haha
    Geniet er maar lekker van!! Xxx