Aankomst Varadero, Cuba - Reisverslag uit Las Morlas, Cuba van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Aankomst Varadero, Cuba - Reisverslag uit Las Morlas, Cuba van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Aankomst Varadero, Cuba

Blijf op de hoogte en volg Monique

08 Augustus 2014 | Cuba, Las Morlas

We hebben een heerlijke relaxte vlucht achter de rug. We zijn ontzettend verwend door de crew. Continu werd er van alles aangeboden qua eten en drinken. Ik heb gewoon af en toe nee moeten zeggen omdat ik vol zat of nog aan het eten was!
Ondertussen had Peter ook tijd zat om de GoPro klaar voor gebruik te maken. Uiteindelijk blijkt 11 uur toch te kort om alles te snappen en besluiten we dat de GoPro vast eerst opgeladen moet worden voor we er iets mee kunnen. De tijd vloog hier door wel voorbij. En later in het hotel bleek de GoPro gewoon te werken en hadden we ondertussen zonder het te weten 343 shelfies gemaakt!

Na de landing moest het cabine personeel eerst in het vliegtuig sprayen. In Cuba zijn ze erg bang dat wij Hollanders bacteriën bij ons dragen geloof ik ;) Dus na een desinfecterend laagje mochten we door de douane. Maar ook niet voordat we allemaal stuk voor stuk op de foto zijn gegaan. Vervelend voor Nikki en Denise want zo'n spontane foto na een vlucht van 11 uur en geen spiegel of borstel bij de hand is natuurlijk niet wat je wilt als je 14 bent :) Maar goed, ook dit is goed gegaan en na het halen van onze koffers konden we met de bus, die al op ons stond te wachten, naar ons hotel. Het is hier 6 uur vroeger dus we kwamen eind van de middag aan terwijl het in NL al bedtijd was. Maar wij mochten dus nog een paar uur. Moe en warm liepen we de lobby van het hotel in. We moesten echt even acclimatiseren. Het was vrij druk bij het inchecken en Peet besloot aan een mannetje bij een aparte receptie te vragen wat een upgrade kost naar Diamond Club. In de hoop dat deze man ons kon helpen omdat we geen zin hadden om in de lange rij te gaan staan. Dit mannetje was zo blij dat hij iets te doen had dat hij ons inchecken ging regelen. We moesten vast in de lobby gaan zitten en wat te drinken nemen. Na 5 minuten was alles geregeld! Hij vond ons zo aardig dat we 2 mooie suites hebben gekregen naast elkaar aan het strand. Giga groot en mooi. Zonsondergang vanaf ons balkon en iedereen een eigen wastafel en toilet :) altijd handig! Verder heeft deze lieve Cubaan tafeltjes geregeld voor ons bij verschillende restaurantjes voor de komende dagen. Wat een luxe! Cubanen zijn echt oprecht lieve mensen. Die we tot nu toe ontmoet hebben dan he?
Na een heerlijke duik in het zwembad gaan we een hapje eten en duiken rond tienen ons bedje in. In NL was het ondertussen 04.00 uur. Dus niet zo raar dat we moe waren! Slaap lekker!
X monique

• 08 Augustus 2014 - 18:35

Buuf Debby:

Hahaha, ik zie t helemaal voor me al die selfies!
    En die foto's bij de douane... Nu maar hopen dat ze niet op fb komen :-D
    Lees vol plezier je blogjes!

• 12 Augustus 2014 - 07:36

Yolanda:

zo leuk om te lezen Monique, en wat geweldig dat Peet al zijn kwaliteiten inzet om te zorgen dat alles nog leuker wordt. Heb geen idee wat een Gopro is overigens. Ik lees je blog van voor naar achtersuper leuk!!