Dolfijnen!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Dolfijnen!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Dolfijnen!!!!!

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal

Hier nog even snel een berichtje voordat we naar Kanchanaburi gaan voor 3 dagen.(en waarschijnlijk weinig bereik zullen hebben met onze mobiel.)

Het is hier echt waanzinnig.Het weer werkt positief op mijn reuma.Hoewel we niet veel zon zien.Meer bewolking en zeer heet.

Zaterdag hebben we een uur met de dolfijnen gezwommen in Chantaburi(330 km van Bangkok).ECHT ZO WAANZINNIG!!!!
Voorgetrokken in het water aan zijn vin!!

Verder gister ingezegend door een monnik ergens in een tempel achetaf(bij de Wat Pho).Was heel speciaal.En zeldzaam...(zo voelde het althans).En de 2 oudste mannen in ons gezelschap hebben hun eerste massage in de Wat Pho gehad...haha...ze zijn gelijk kreupel!

Dikke kus van hier...onze busjes staat klaar! Doeiiiii
xxxx

• 28 Juli 2008 - 05:41

Mams:

Hallo lieve Riesmeiyertjes !
    WAt fijn dat het met je reuma goed gaat daar !
    Ga nou maar snel het bussie in ! doe voorzichtig !dikke kus van Pa en Ma X ik kijk al weer uit naar de volgende belevenis van jullie

• 28 Juli 2008 - 20:01

Barbara:

Hoi,
    Klinkt allemaal waanzinnig! Veel plezier jullie verdere vakantie!
    Groetjes Bar

• 29 Juli 2008 - 10:54

Meijertjes:

Wel warm en heet maar regen is toch niet goed voor reuma?! wij al flinke plensbuien gehad.

Groetjes en veel plezier hier in thailand

dikke kus XX

• 29 Juli 2008 - 12:14

Joyce En Renee:

Nog even en je gaat vertellen dat je met roze walvishaaien hebt gezwommen in de jungle
    ...

have fun...