Klaar voor de grote oversteek... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Klaar voor de grote oversteek... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Klaar voor de grote oversteek...

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

05 Augustus 2014 | Nederland, Schiedam

Zo....ook wij zijn er klaar voor.

Voor ons huisje wordt gezorgd. Onze lieve vrienden slapen de komende weken in ons bedje en zorgen voor de hond en de vissen. Zo kunnen onze lieve huisdiertjes lekker in hun eigen vertrouwde omgeving blijven. Vooral voor de vissen erg belangrijk...

De koffers zijn gepakt met de leukste zomerjurkjes, de handbagage zit gevuld met alleen maar lekkere snoepjes en op mijn ipod staat alleen maar vrolijke muziek.
Ik heb voor mezelf besloten om iedere dag iets positiefs aan te trekken want dat past altijd.
Dat was dus makkelijk inpakken :)

Vanaf nu gaan we dus genieten. Cuba kom maar op. Ik ben klaar om je te ontdekken!

xxx monique

• 05 Augustus 2014 - 22:28

Marian:

Zoals van de week persoonlijk al verteld!! Heel veel plezier en geniet van deze reis!! Wil er alles van weten.

• 05 Augustus 2014 - 22:32

Jenny Van Mazijk:

Je bent volgens mij helemaal in de juiste stemming. Geniet er lekker van.

• 05 Augustus 2014 - 22:36

Astrid:

Heel veel plezier en geniet ervan. We lezen graag jullie verhalen.

• 05 Augustus 2014 - 22:52

Barbara Van Tiggelen :

13 jaar geleden ben ik ook naar Cuba geweest. Helaas heb ik Cuba opde minst mooie manier gezien. Wij zaten daar toen met een orkaan. Ik wetnog goed dat Peet toen als enige zei:"nou, dat is toch ook een bizarre ervaring! Kan niet iedereen zeggen dat hijst heeft meegemaakt"! Ik hoop dat jullie Cuba op z'n mooist gaan zien! En dat we daar weer leuke verhalen over mee kunnen lezen! Fijne vakantie! Groetjes Bar

• 05 Augustus 2014 - 22:59

Mara:

Hele fijne vakantie. Geniet van alles!

• 05 Augustus 2014 - 23:23

Melanie Douma - Van Zanten:

Hallo Vakantie luitjes

Een hele fijne vakantie en geniet er ontzettend veel van.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen...ik lees ze altijd met veel plezier.

Gr

• 05 Augustus 2014 - 23:53

Overbuurtjes:

Heel veel plezier! En ik hang aan je lippen ;-)

• 06 Augustus 2014 - 05:32

Yvonne:

Geniet ervan jullie verdienen het!!!
    Love you all xxx

• 06 Augustus 2014 - 09:10