Klaar voor de grote oversteek... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu Klaar voor de grote oversteek... - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Monique Riesmeijer - WaarBenJij.nu

Klaar voor de grote oversteek...

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

05 Augustus 2014 | Nederland, Schiedam

Zo....ook wij zijn er klaar voor.

Voor ons huisje wordt gezorgd. Onze lieve vrienden slapen de komende weken in ons bedje en zorgen voor de hond en de vissen. Zo kunnen onze lieve huisdiertjes lekker in hun eigen vertrouwde omgeving blijven. Vooral voor de vissen erg belangrijk...

De koffers zijn gepakt met de leukste zomerjurkjes, de handbagage zit gevuld met alleen maar lekkere snoepjes en op mijn ipod staat alleen maar vrolijke muziek.
Ik heb voor mezelf besloten om iedere dag iets positiefs aan te trekken want dat past altijd.
Dat was dus makkelijk inpakken :)

Vanaf nu gaan we dus genieten. Cuba kom maar op. Ik ben klaar om je te ontdekken!

xxx monique


  • 05 Augustus 2014 - 22:28

    Marian:

    Zoals van de week persoonlijk al verteld!! Heel veel plezier en geniet van deze reis!! Wil er alles van weten.

  • 05 Augustus 2014 - 22:32

    Jenny Van Mazijk:

    Je bent volgens mij helemaal in de juiste stemming. Geniet er lekker van.

  • 05 Augustus 2014 - 22:36

    Astrid:

    Heel veel plezier en geniet ervan. We lezen graag jullie verhalen.

  • 05 Augustus 2014 - 22:52

    Barbara Van Tiggelen :

    13 jaar geleden ben ik ook naar Cuba geweest. Helaas heb ik Cuba opde minst mooie manier gezien. Wij zaten daar toen met een orkaan. Ik wetnog goed dat Peet toen als enige zei:"nou, dat is toch ook een bizarre ervaring! Kan niet iedereen zeggen dat hijst heeft meegemaakt"! Ik hoop dat jullie Cuba op z'n mooist gaan zien! En dat we daar weer leuke verhalen over mee kunnen lezen! Fijne vakantie! Groetjes Bar

  • 05 Augustus 2014 - 22:59

    Mara:

    Hele fijne vakantie. Geniet van alles!

  • 05 Augustus 2014 - 23:23

    Melanie Douma - Van Zanten:

    Hallo Vakantie luitjes

    Een hele fijne vakantie en geniet er ontzettend veel van.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen...ik lees ze altijd met veel plezier.

    Gr

  • 05 Augustus 2014 - 23:53

    Overbuurtjes:

    Heel veel plezier! En ik hang aan je lippen ;-)

  • 06 Augustus 2014 - 05:32

    Yvonne:

    Geniet ervan jullie verdienen het!!!
    Love you all xxx

  • 06 Augustus 2014 - 09:10

    Karin:

    Genieten!!!

    Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Cuba

Nieuwe cultuur ontdekken en genieten van een onbekende omgeving.

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2014

Dag Cuba

18 Augustus 2014

zwemmen met de dolfijnen!

16 Augustus 2014

city tripjes

11 Augustus 2014

Duiken

09 Augustus 2014

Havana
Monique

Ik ben gewoon een moeder die graag reizen maakt. Op zoek naar wat een land te bieden heeft en het liefst vermijd ik de toeristische plekken. Door deze reizen te maken met mijn kids hoop ik ze wat mee te geven voor hun toekomst...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 59103

Voorgaande reizen:

23 April 2017 - 30 April 2017

Werkvakantie Berlijn

23 April 2016 - 23 April 2016

Dominicaanse Republiek

31 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Italië

03 December 2014 - 17 December 2014

Cuba

07 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Indonesie...here we come!

23 Juli 2008 - 20 Augustus 2008

Thailand rondreis

Landen bezocht: